Ssdg kronik mantar enfeksiyonu vardı 3 aya bi yeniliyorduu
Kültür testim hep temiz cıkıyor florasım bozulmuş ve bağışıklık düşük idi sanırım nioli yağı kullandım çamaşırları ayrı beyaz sabunla yıkıyorum ütülüyorum doktorum en sonunda psikolojik olduğunu söyledi takviye ilaçlar verdi probiyotik SYNBİOTİC VE GYNO FİTİL suan cok şükür yok biraz akışına bırakınca geçiyor takmayın kasıntın olunca sirke de yapabilirsin doktorum önerdi sordum