Ssdg sirkeli suyla -yt bi dr tarif ediyor- 2 parmağa sarılan sargı bezini ıslatıp içeriye sokup temiz yani akıntısız gelene kadar tekrarlayın. Nioli yağı çamaşıra 2-3 damla kullanın. Sık çamaşır değiştirip ped kullanmayın -ben ped üzerine evdeki %100 pamuk eski atletleri kesip yıkayıp ütüleyip pedin üzerine koyuyorum-, cildiniz pedle temas etmesin. Enfeksiyonunuz geçince de ped kullanmamaya devam edin. Ağızdan probiyotik kullanıyorum. Enfeksiyon geçince yağı ve probiyotiği seyrek ya da başlayacağını düşündüğümde koruyucu olarak kullanıyorum. Moraliniz ve bağışıklığınız da önemli. Bol yeşillik ve paketsiz temiz gıdalar tüketin, ben giysilerimi temiz içerikli deterjanlarla yıkıyorum. Geçmiş olsun, sevgiler :)