Dadymom1
Sahi güzel oluyor mu denemek istiyorum da begenmezsem diye riske girmiym dedim😄 mesela herkesin dilinde dolanan şu lazanya varya deniyim dedim geçen gün. Makarna delisiyim bu arada
Çok yüksek ihtimalle severim diye düşündüm. Yaptım ve hiç beğenmedim 1 dilimi zor bitirdik eşimle. Hiç damak zevkimize uygun değilmiş. Öyle bir şey olmasından korkuyorum her bilmediğim şeyi denemek istemiyorum açıkçası ama şu köfteyi merak etmiyor değilim. 🫠