tatlibebegim_ Esraabbaa yumurtayı sevmiyorum normalde zaten şimdi çorbaya ekleyince kokarsa falan diye
Esraabbaa tatlibebegim_ yok yok merak etmeyin ne koku ne tat olmuyor ben de sevmem yumurtayı normalde ama hiç anlaşılmıyor bile