Minikmucizelere
hamsi yapacağım 2 balığı birlestirip mısır ununa bulayıp tek tek kizartiyorum. Eşimle ikimiz 1 kilo yiyoruz soylemesi ayıp. E bide kv gelecek yatıya biraz daha fazla olacak Balık işi o yüzden. E bide bunun Balık sonrası temizlik isi var. çamaşır suyu cifle tezgahlar, ocak siliniyor yıkanıyor falan filan işte. Bide 35 hastalığım daha söze gerek yok sanirim 😄 ya fırında da yapılıyor da aslında daha sağlıklı sogus gibi ama lezzetli gelmiyor öyle pek