Paronayanne ben şehir hastanesi perinatoloji takibi yaptırdım geçen aya kadar, doğumumu özelde yapacağım. Devletteki doktorum da aynıözsldeki gibi ilgilendi her gittiğimde neredeyse yarım saat bebeği inceledi, sorularımı cevapladı bebek hakkında detaylı bilgi verdi. Doktoruna denk gelmeniz lazım birazda