asel_asl kesinlikle öyle bende karın ağrısıyla gittim daha önce lekelenmem oldu . Kadın doğum acile gittim . Bana diyorki biz acil vakalara bakarız. Daha ne kadar acil olabilirim bilmiyorum. Çok kompleksliler gerçekten. Her fırsatta alttan bakma derdindeler . Anlamış değilim gerçekten.