Asus1 Benimde aynı valla. Hem suyunu söyler, hem bebeğe giden kan akışına bakar, kilosunu, boyunu herşeyini söyler ve çok bilgili çok tatlı bir doktorum var. Her soruma gülerek cevap verir sürekli sohbet eder hem benimle hem eşimle. Benim gittiğim devlette eşimide alıyorlar içeri. Çok şanslıyım. İstanbul’a gidincede özele gidiyorum orada da doktorum var ama bu devlettekini daha çok seviyorum