Brlgry inşallah canım dr durumuna göre söyler zaten küveze koyulmaz ya 37 hafta az değilki tatlım korkak davranma yeni dr falan uğraşma şimdiye kadar bütün takibini falan bu dr yapmış sana ve bebeğe dair herşey biliyor . Hayırlısı olsun canım ama dr git konuş izne ayrılmadan yapsın