Albertos bende 34 haftalığım doktorum Ocak’ta ayrılıyormuş buda benim şansım işte ilk bebeğim doktoruma güveniyordum seviyordum çok üzüldüm bebeğin gelişimi iyi ise sezaryen istersen 15 Ocak’ta alırım olmadı dedi ne diyeceğimi bilemedim yanlış bir şey galiba dimi 2 3 hafta daha bekleyimmi Doğum için başka doktora gidicem o zaman 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷♀️