Elifya1 hiç korkma bende başta çok panik yapmıştım çok silik çıkmıştı benimde testim bi doktorda hiç normal değil ağrılar falan demişti korkutmuştu beni sonra başka doktorlara gittim hiç bir şey çıkmadı şükür ama bi 20 gün bendede kaşık sırt ağrıları olmuştu 6ncı haftada sonra genelde çok kalmıyor