Elifya1 bende adet olcagım diye beklerken hamile oldugumu ögrendim belirtilerim adet belirtileriyle aynıydı gögüs hassasiyeti kasık agrısı bel agrısı sanki adetim geliyor sanıyordum tuvalete gidiyordum bi bakıyordum akıntı gelmiş ve acayip şiştim patlıcak gibi başka bişi yok böle yaşadım bende ve sonuç pozitif hamileymişim şuan 7,5 aylık olduk bile 🌸