Elifya1 canım çizgi rahatlıkla gözüküyor istersen bi kan ver için rahat etsin ya da adetine 3 gün varmış zaten adetine kadar bekle bi daha test yap duruma göre haraket et kasık ağrın olması normal benimde aynı böyleydi adetime vardı ama çok kasık ağrım vardı belim ağrıyordu adet olacağım gün geldiğinde test yaptım pozitif çıkmıştı şimdi bi oğlum olucak öğrendim 💙
Rabbim hakkında hayırlısını versin inşallah canım🌸