canparelerim_ Gmzatgl bende aynı şekilde ilk gebeliğimde burdaydım 2020-2021de, oğlum doğunca kidse transfer oldum😊 2.gebeliğimde geri geldim, şuan 39+5de kızıma hamileyim ama daha ne gelen vaaarrr ne gidenn, beklemedeyim 🤭🤪😅
Zehraelisa Gmzatgl benimde ikinci gebelik benimde 16 aylık bı kızım var 20+1 haftalık hamileyim nasip olursa oğlum olcak inşallah
zumraninannesii Gmzatgl bnmde 2. gebeliğim 11+3 haftaliğiz ilk gebeligimde de buradaydim şimdi yine buradayım hayırlısı olsun ☺️☺️
Aliyeva9094 Ne guzel. Saglikla her kes bebegini kucagina alsin☺️ Benim de ikinci gebeligim. 13 haftalik