yenidenanne34 merhaba aynı zamanlı hamilelik yaşıyoruz bende ikinci ve 14+2 yim .
Sana sormak istiyorum ilki sezeryandı. Ya ben im karnım çok büyük gören ikiz mi diyor o kadar büyük mide bölümüyle birlikte kocaman bir göbek var ortada. Bazı özel sebeblerden kaynaklı henüz doktora gidemedim. En son 6 haftalıkken gördüm keseyi. O yüzden soruyorum sizinde karnınız büyük mü ?