prensesannesi_2227 Gmzatgl 12+2 den 🙋♀️slmmm 😁🤗 3 yqsında bi kızım var şimdi erkek oğlum olcak allahın izniyle sağlıkla gelsınler
pitircikannesi Gmzatgl benim de ikinci gebeliğim ben de ilk gebeliğimde burdan ilerlemiştim şimdi de 4. Haftada yine uygulamayı indirdim ve şimdi 10+4 olduk bile😊 sağ salim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi
asli-knl Benimde ikinci hamileliğim kızım dört buçuk aylık😅 7haftalik hamileyim👼🏼sağlıcakla gelsin insallah ❤️
Umut5135 Benimde 2. Bebeğim inşallah sağ salim kavuştursun rabbim 6+0 dan selamlar ilk koca bbebeğim 7 yaşında
Papatyaa38 Gmzatgl hayırlı olsun 2.gebeligim şuan 11+6 ilk kızımda da bu uygulama ile gün saydım şuan 25 aylık 😍🥰
Aliyeva9094 Kizlar forma fotograf nasil yukleniyor? Unutmusum. Bebegimin resmini yuklemek istiyorum cinsiyet tahmini icin. Yurt disinda yasiyorum ve burada 19-20 haftadan once soylenmiyor. Asiri merak ediyorum😄❤️