Elfidaa- Olmaz canım iyi yapmışsın hatta sen sadece 2 günde bir beta takibi yaptır sağlık ocağında. Ben reglime bir hafta vardı öğrendim değerim 20.81 çıkmıştı daha sonra tekrar vermedim kan 1 hafta boyunca şimdi dün verdim sağlık ocağında sonucunu bekliyorum ona göre bende pazartesi veya Salı günü giderim diye düşünüyorum. 🥰♥️