edaozkyyy HelloooMomy İyiyim aşkımm sen nasılsınnn 😍♥️ Hayır bitanem daha gitmedim bir kaç gün sonra gidicem sen ne yaptın gittin mi ilk kontrolüne? ♥️
edaozkyyy HelloooMomy Ay iyi çok şükür aşkım çok sevindim senin adına. 😍 Benim de uygulamaya göre 4+5 şuanda inşallah her şey yolunda olur benimde ister istemez korku oluyor insanın içinde kuşum🥺♥️
HelloooMomy edaozkyyy Bende aynıyım dün çok kasik batmalarım oldu korkuyorum valla inşallah herşey yolundadır 🥲❤️
edaozkyyy HelloooMomy Ay bugün benimde öyle oldu ya kasıklarımda sancılar oldu elimden geldiğince hep uzanıyorum dinleniyorum çünkü o şekilde ağrılarım hafifliyor aşkım sende öyle yap. ♥️
HelloooMomy edaozkyyy yok bitanm hiç kan vermedim daha. 2 kez verdim yeter daha kan baktirma dedi hemsire 🤭 sen kan verdin mi?
edaozkyyy HelloooMomy Bebeğim bundan 1 hafta önce kan vermiştim hatırlıyorsan adetime daha 1 hafta vardı 20.81 çıkmıştı aradan 1 hafta geçti daha vermedim pazar günü İstanbul’a geldim bir kaç gün dinlendim bugün sabah kan verdim sağlık ocağında yarın öğlen çıkacakmış sonucum. 🫠🤭
HelloooMomy edaozkyyy ayyy bana da haber ver çok merak ettim 🤭 Bende en son 4 Ocakta kan verdim işte. İki gün kaldı randevuya🤭❤️
HelloooMomy edaozkyyy Ay bilmiyorum yaaa. Benim İstanbul’da hiç cikasim gezesim olmuyor. Çıkınca bana bir sınır geliyor asla mutlu değilim İstanbul’da gezerken evimde cok mutluyum 😂 Belki gidince özlerim 🥲
Elfidaa- edaozkyyy merhaba bende 15 ocakta kan verdim 65.3 çıktı beta kaç haftalık olmuş oluyor acaba
edaozkyyy Elfidaa- Son adet tarihinin başlangıcından hesaplıyorsun canım benim şuanda uygulama 4+6 olarak gösteriyor en son adet tarihim 16 Aralık. 🌸💞
bebegimibekliyorum__ edaozkyyy benimde son adet 15 Aralık 4+6 gösteriyor uygulama ama betam düşük çıktı ilk verdiğimde sanırım geç döllenme yarın tekrar vericem bakalım 😍