HelloooMomy Evet normal canım ama şöyle benim ilk değerim adetime 1 hafta varken 20.81 çıkmıştı değerim. Doktorum da kimyasalda gözüküyor olabilir bu değer dedi çünkü çok düşük dedi öyle söyleyince ben çok ağladım o günden sonra ne kan verdim ne de test yaptım. Pazar günü ailemin yanına geldiğimde benden peçeteye çok çok hafif böyle açık pembe şeklinde kanama geldi daha sonra hiç gelmedi ertesi günü test yaptım zaten direk çizgi çok koyu çıktı doktoruma sorduğumda da yerleşme kanamasını olduğunu söyledi ve tekrardan kan vermemi istedi bende dün vermiştim kanı ilk verdiğim kanla aralarında 1 hafta oynuyor işte bugünde sonucum 500 çıktı normalde adet döngüm bugün 18 Ocak sonucumu doktoruma attım oda bana hafta içi hastaneye gitmemi söyledi. 💕