Ebbruc Dilaralemdar @kubra_1206 bende bugün bi ara aşırı mide bulantısı yaşadım, regl olursam çok üzülürüm 🥲
kubra_1206 Ebbruc hadi yaa olsun üzme canını vardır bir hayır kuzum 🥹 Dilaralemdar ya ben de yarınki sonuç kaç çıkacak ona gerildim ya eğer 11’den düşerse ben de ona üzülürüm 😅
Nslhn38 kubra_1206 insalllah rabbim nasip etsin kucağınızi boş bırakmasın tez vakitte hayırlı haberler alın
Ebbruc kubra_1206 midem çok kötü sabahtan beri başım ağrıyo, kustum da sabah. Acile geldim şimdi alırlarsa bi kan vericem
Sevde345 Kızlar adetime 5 gün var idrar testinde oyle silik cıktı ama kanda 2.82 degerim yükselirmi acaba
kubra_1206 Sevde345 yükselebilir benim 2.61 gibi bir sonuç çıkmıştı böyle silikti sonrakilerde yükseldi. İki gün sonra tekrar verin demişti doktorum şu an yükselmeye devam ediyor hayırlısıyla Allah nasip etsin inşallah hepimize
EsraOrhann Sevde345 bence beklemelisin çizgi görünmeyecek kadar silik aşko😕1 hafta sonra kan ver bence
Ebbruc Sevde345 bende verdim bugün 0.43 çıktı ama daha zamanı var , Rabbim sağlıkla doldursun kucağımızı
Ebbruc kubra_1206 migren atağı geçirdim ya, bende bi umutlandım kan verince ama 0.43 çıktı. Gerçi erken daha 1 hafta sonra falan bi test yapcam tekrar regl olmazsam
kubra_1206 Sevde345 aşılamadan 1 hafta sonrası sanırım kasıklarım çekilmeye başladı çok sırt ağrım vardı bir de ama onun dışında pek bir şey yok şu ana kadar da. Şu an biraz iştah azalması eklendi