Kızlar çok acil sorum olucak size
reglime 10 gün varken evde öylesine meraktan yaptığım bi testte çift çizgi gördüm bikaç tane test daha denedim hepsinde çift çizgi ikincisi silik ama çok şaşkınım adetime de 10 gün var daha kan testi de verdim o da pozitif gebe olduğumu söyledi hemşire ve daha doktora gitmedim çok erken sanırım biraz zaman geçsin öyle gideyim dedim ayreten 1.5 ay önce de düşük olmuştu daha doğrusu kalbinin sesini hiç duyamadık maalesef 7 haftalıkken doktorum ilaçla düşük yaptırdı kürtaj olmadım. Sonrasında bir ay korunduk ilk adet tarihime kadar bekledim tarihim belli olsun diye adet olduktan sonra da korunmayı bıraktık zaten korunmayı bırakalı 2 hafta falan oldu. bu hamilelik haberi de bizi çok şaşırttı doktora da gidemiyorum ilk gebelikte yaptığım hataları yapıp ikide bir doktora gitmek istemedim haftaya gidicem ama bu durumu yaşayan var mı ? Adetine 10 gün kala veya daha az da olur hamile olduğunu testten öğrenen var mı ?