kubra_1206 Ebbruc Dilaralemdar EsraOrhann bebegimibekliyorum__ Etiketlemeyi unuttuğum varsa heyecandan kusuruma bakmasın kızlar ben heyecanlandım da
Ebbruc kubra_1206 yaaa çok mutlu oldummm, inşallah sağlıkla artsın ve sağlıkla büyüsüüün 🥰 çok sevindimm
Dilaralemdar kubra_1206 Yaaa bekliyoruuz burda😍 çook sevindimm inşallah betan düzenlice artar kuzum Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsiiin😍😍🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️
Ebbruc Dilaralemdar moral bozmadan denemeye devam 🤍🌸 bence senden de güzel bir haber alırız 1 hafta sonra 🥰
Dilaralemdar Ebbruc Zor gibi yavrum ama hala bir ümit tabiki bugünde bitti bakalım hayırlısı neyse o olsun hepimiz için inşallah güzel sonuçlarla çift çizgilerle geliriz buraya🌸🌸🤍🤍
Ebbruc Dilaralemdar inşallah kuzu inşallah, bende bu saatte internette geziyorum hangi testten alsam diye 😂😅 iyice sıyırdım
kubra_1206 Kuzular hepinize çok çok teşekkür ederim 🥹 inşallah hepimiz hep böyle güzel haberler alalım 🥰 yarın tekrar test vermemi istedi doktorum bakalım artış devam edecek mi 😇
Dilaralemdar Ebbruc kubra_1206 Ben elendim kızlar bugün sabah beklenen geldi başka sefere artık🥹 Size şimdiden hayırlı haberler inşallah🙏🏻🌸❤️
Dilaralemdar kubra_1206 Regl oldum kuzum, 1.20 ydi 7 gün gecikmiştim ama malesef yavrum amin inşallah🌸🌸🙏🏻🙏🏻❤️
Ebbruc Dilaralemdar @kubra_1206 bende bugün bi ara aşırı mide bulantısı yaşadım, regl olursam çok üzülürüm 🥲
kubra_1206 Ebbruc hadi yaa olsun üzme canını vardır bir hayır kuzum 🥹 Dilaralemdar ya ben de yarınki sonuç kaç çıkacak ona gerildim ya eğer 11’den düşerse ben de ona üzülürüm 😅