Humannrle yani genel olarak 3 ay korunmayı tavsiye ediyoruz dedi. Ama burdaki birçok arkadaş ilk adetten sonra korunmamış ben de oyle yaptım bakalım inşallah hayırlısıyla kavuşurum bebeğime. henüz bebeği vs görmedim tabi erken haftam umarım gelecek haftaya bebek ve kalp atımını görürüm 🙏🌸 size vereceğim tavsiye şu olabilir kimseyle bu konuyu uzun uzun konuşup dertleşme o zaman hiç hafiflemiyor acın. acını içinde yaşayıp kabullen Allahtan geldi o aldı yine verecek sakın yine olur mu diye düşünme korkulara kapılma kendini suçlama sadece acını yaşayıp kendini dinle. acını yürekten hissediyorum kızkardeşim hepsi geçecek hafifleyeceksin meleğinin ardından acını yaşa ama lütfen karalara bürünme. Umut her zaman var ❤