Humannrle 2 yıl çok istedim çok çabaladım sonunda rabbim nasip etti ama bugün kalbinin durduğunu öğrendim 😭 sanki daha olmayacakmış gübi hissediyorum 😭
ilkgozagrim__ Humannrle bende 6+3 de düşük yaptım hiç olmayacak gibi hissediyordum çok ağladım doktor 1 ay korunun ondan sonra düşünebilirsiniz bebek dedi biz 1 ay korunduk sonraki ay gebe olduğumu öğrendim şuan 26+4 üz kızımla şükürler olsun Rabbimden Ümit kesilmez Rabbim tez Zamanda tekrardan nasip etsin size anlıyorum sizi 🤲🤲🤲🥲🥲
zeyasya Humannrle düşen bebegin bi parçası içerde kalır derler bizim orda en kısa zamanda hamile kalırsın anlamında yani inşallah istedigin vakit tekrar olur üzülmeyin her şerde bir hayır vardır 🙏
yusram68 cok gecmis olsun sabrin sonu selamettin, her sey gorunende bir hayir var. Umutsuz olma. rabbim sana da nasip edicek hayirlisiyla saglikli bir evlat
Humannrle HMBD Hulo2105 9 haftalık olmuştuk bugün hayır hiç bi belirtim yoktu rutin kontrole gitmiştim 😭 sadece ara sıra yeşil akıntım oluyordu başka ne kanamam oldu ne ağrım ne sancım hatta belirtilerim bile hep devam ediyordu
Humannrle ilkgozagrim__ amenna rabbimden ümit kesilmez ama ne bilim tüm sevincim elimden alındı sanki 😭 maşallah sana canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah kızçeni 🥰
Humannrle zeyasya bizim buralarda da öyle söylerler ama bilmem bu çok zor olduya sanki bi iki üç yıl daha bekleyecekmişim gibi hissediyorum
Aleve Humannrle canım Nisan ayinda bende kürtaj oldum 7+5 de kalbi durmuş ve şuan gene hamileymm 9 haftalik umudunu kesme çok kötü günler evet çok uzuluyorsun ama alışıyorsun umudunu yitirme gene dene olur merak etme
Kader-B Humannrle bende 11 haftalıkken kürtaj olmak zorunda kaldım kalp atışı durmuştu kürtajdan sonraki adet döneminden sonra hamile kaldım tekrar ümidini yitirme canım
gul-lale1 Humannrle geçmiş olsun ya ,çok üzüldüm rabbim yeniden sağlıkla nasip etsin inşaAllah. Peki neden neymiş? Yeşil akıntı iyi değildir hamilelikte
ilkgozagrim__ Humannrle Aminnn inşallah canım benim 🥲🤲💖 aynı sen gibiydim bende bir daha hiç olmayacak gibi hissediyordum hatta ben düşünmem bir süre herhalde diyordum ama Rabbim direk nasip etti Rabbim ol derse herşey olur Dualarım seninle inşallah en kısa sürede nasip olur kuzum kaç haftalık kalbi durdu
zeyasya Humannrle öyle düşünmeyin bence gerçekten biraz kafanızı rahatlatın zamanla sonra bi bakmışsınız hamilesiniz Allahın izniyle
S12e28h46 @Humannrle korkma sağlıklı bir gebelik olsa idi kalbi durmazdı rabbim sana hiç beklemediğin anda öyle güzellik veriyorki ozaman anlıyorsun bende öyle oldu ama puan 16+5 günlük hamileyim dua et ve hiç kafana takma kuzum
Humannrle S12e28h46 evet doktor da öyle söylüyor sağlıksız bebekleri vücut atıyor diye 🤲🏻 hamdolsun ne diyim
Humannrle gul-lale1 vallahi sebebini söylemedi yatın kürtaj olurken sorarım tekrar ama evet yeşil akıntım vardı 😣
ilaydamom_ Humannrle Allah sabır versin yerini doldursun inşallah. ben de kasımda kürtaj oldum kalbi durmuştu 9+2de su an 4 haftalık hamileyim. inşallah bunu sağlıkla kucağıma alırım. acınızı yaşayın ama kendinizi bırakmayın lütfen. en yakin zamanda en sagliklisindan nasip olsun inşallah 🌸🙏
Humannrle ilaydamom_ rabbim sana nasip ettiği gibi bana da eder inşallah kürtajdan sonra korunma falan dediler mi canım
MaMmedova_ ilaydamom_ Selam abla ben de 4 haftalik hamileyim bir sorum var senin de karninin içi kazınıyormuş gibi oluyor mu ? 🫣
Humannrle Aleve evet gerçekten zor vallahi sabaha gidecem ama içim çok buruk 😢 kürtajdan sonra şu kadar zaman korun dediler mi sana canım
Humannrle ilkgozagrim__ ben şuan 9 haftalığım ama bebek 7 haftada kalbi durmuş canım sende mi kürtaj olmuştun