Humannrle
Üzüntünü çok iyi anlıyorum, Allah yeniden nasip eder bi kere rahmine düşmüş yine düşer inşallah. Aynı durumu bende yaşadım, 9.haftada kalbi durmuştu ilk gebeliğimde, bebek için genetik inceleme yaptırdık, sağlıklı gebelik çıkmamıştı. Doktorumda demişti, muhtemelen sağlıklı değildi ama nedeni için isterseniz inceleme yaptırın diye. Devlet 3 ten sonra yapıyor sanırım, dışarda ücretli kendimiz yaptırdık. Travma oldu biraz bende korku bıraktı. 3 ay korunduk, 4.ay hamile kaldım. Yorumları okuyunca farkettim de ne kadar çok aynı durumu yaşayan varmış, Herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah, isteyenlerin kucağını boş bırakmasın rabbim.