_06ogretmenanne
Benim en yakınım, teyzem. Sen asla normal doğurmazsın dedi. Çünkü kendisi normalden sezaryene çevirdi. Kendisinin cesareti yok diye benimde olmayacak sandı.
Sonuç, ben normal doğum yaptım. Şimdi herkese Tuba normal doğurdu. Hastane koridorlarında bekledik. Şöyle oldu böyle oldu diye doğumumu anlatıyor.
Yani demem o ki. Kimseyi dinlememek en iyisi.🤗