Tubatgn Normal doğum hakkın da olmadık şeyi söylerler(rahim sarkması,idrar kaçırma,kocanın aldatması vs vs.)
Fakat biz karsiligin da sezaryen hakkın da tek birsey yazsak.“Neden korkutuyorsunuz” derler.
Hemen duygu dolu postlar başlar sezaryen yarım annelik dediler,sezaryeni kotuluyorlar😂
Yahu kardeşim bu kadar dokunuyorsa sen neden normal doğumu kotuluyorsun?
Birde son zamanlar da müthiş bir algı var “normal doğum” yapanların vajina genisliyormus kocaları aldatıyormuş😂😂
Sezaryen olanların ki aldatmiyor😄