-syma1 ben sezeryan olmadım bilmiyorum fakat yumurtaligimda bir kist vardı ve amelyat olmuştum 10 yıl önce. 2 hafta falan ayağa kendim kalkamadim kalksam bile düz bı şekilde yuruyemedim hep eğilerek yuruyebildim oradan az çok fikrim var çünkü kesi aynı yerde nerdeyse. Bahsettiğim kesi 5 cm uzunluğunda bile değil hala sızlar arada ve izi hala duruyor.Fakat sezeryan çok bambaşka eminim daha kötüdür herkesin acı eşiği farklı ben 1 ayda düzelmeye bilirim baskasi 2 günde duzelebilir acı hissetmeyebilir. Fakat ben iki normal doğum yapmış biri olarak bazıları öyle kötü şeyler anlatıyor ki beni neler beklediğini bildiğim halde korkuyorum bazen. Bilmeyenler ne yapsın