gamzedenizz Ay ne sevindim tek değilmişim . Nasıl sinir oluyorum bilsen. Ağlamaktan için çıktı bi ara bebeğe bisey olacak diye 😢 ama sağlık ocağında da özelde de baktırdım hep normal. Hatta geriye dönük 3 aylık şekere baktırdım o da normal. Yine Dikkat edelim tabi ama bence çok büyük sıkıntımız yok 🙃