gamzedenizz gebelik şekerini bir yana bırakın bende tip2 şeker hastalığı var gebelik öncesinden. diyetle insülin bile kullanmadan gebeliğimi sürdürüyorum. doğuma az kaldı Allahın izniyle. bu işte beslenme ve stresten uzak durmak çok önemli ve zaman çabuk geçiyor. annelik kişisel isteklerimizi bir kenara bıraktığımız zor ama meyvesi dünyanın bütün yemeklerinden tatlı bir süreç. sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun 🙏🏻