Pamuk7
İnşallah artık bu süreç beni cok yıpratıyor sabrım tükeniyor bazen uyutup uyutup uyanması yanında hep beni istemesi telefonu bile elime alamıyorum doğumum 41+3 de oldu zorlu bir doğumdu suyum geldi sonrasında 23 saat sancı cekerek normal doğurdum doğumdan sonra ölü gibiydim ağrıdan cok yorulmuştum sezeryan diye hastahaneyi inlettim ama doktorum normal bu ağrıları çekeceksin diye sezeryana sıcak bakmadı yapmadı küçük iç yırtıkla oğluma kavuştum