peri- Pamuk7 bu hafta gidicem daha gitmedim kontrole doğum raporu için 32 haftaya doğru gitmek istedim bakalım ne zamn diyecek ama mart başı alırız dedi doktor
Turkance @“Pamuk7”#p31064117Bende uyuyamıyorum 😔uykumu alamadığım için tüm gün zombi gibiyim halsiz kalıyorum bı de şimdi kaşıntı eklendi wc ,kaşıntı derken sabah oluyor zaten bu süreç beni çok yordu gerçekten psikolojimi de çok etkiliyor bu durum
Berivanznr Pamuk7 16 haftadayim daha uyuyamıyorum Saat 3.30 nerdeyse şuan Uykudan uyandım uyku diye birşey yok gözümde
rabisskocc Pamuk7 valla genelde derlerdi ilk 6 ay balayı son 3 ay zehir diye inanmazdım bakalım benim başıma neler gelecek 🥹
Pamuk7 rabisskocc Sen kac haftaliksin canim? Öyle gibi gibi Yani ilk 3 ayda sadece kusmalarim vardi ama onun disinda hersey cok iyidi.. 4-6 okadar güzel gecti ki 😍 ama bu son 3 aylar beni benden aliyor sadece bir sikayet de degil.. ama bakalim hayirlisi olsun ya bebislerimize saglikla kavusalimda🥰
Mer3459 Pamuk7 bendede uyku yok geceleri de uyuyamıyorum gündüzleride böyle giderse benim gebelik 9 değil 18 ay sürecek 🫤
rabisskocc Pamuk7 valla benim daha 26+4 ahaahah son üç aya girmeme bi kaç gün kaldı ilk üç ay mide bulantım vardı 12. Hafta da kesildi dün geceden başladı kemik ağrılarım bakalım kaparım bilmiyorum artık bende uyuyamıyorum sabahı nasıl ettim bilmiyorum sancım vardı magnezyum falan da kullanıyorum ama
Mer3459 Pamuk7 ben daha 14 haftalığım ams en başından beri böyleyim ilk zamanlar uyuyor insanlar ams ben uyuyamıyorum