Bu durum sizin ne beklediğiniz ile alakalı, ben gebeliğimin başında özel sigortam olmasına rağmen ilk iki kontrolume devlete gittim.iceri de 4 hasta vardı.benim bebeğime bakarken başka hastaya bir şeyler anlattı ben soru sorduğumda ne kadar bencilsin ilk önce ona konuşuyorum dedi.e sen bana bakarken benim keseyi gördün mü diye sormam normal değil mi? Folit asit kullanmıyorum dedim ona cevap vermedi. Sonra ki gidisim de ben sana nasıl folit asit vermedim yaa dedi. Kalp atışı var dedi ama dinletmedi. Onların rutini sizin ilk heyecanınız. Ben bu durumu kabul edemedim açıkçası. Ondan sonra özele devam ettim.esim her muayanemde yanımda. Eşimde merak ediyor görmek istiyor.benim unuttuğum soruları eşim soruyor. Herseyden önde mahremiyet var. Detaylı da kalp de problem olabilir denildi. Doktorum hemen alanında uzman çocuk kalp doktoru ve prof kadın doğum çağırdı. Birlikte baktılar. Bunlar benim için hep artı şeyler. Ama çevrem de özele giden yok .herkes acıyı biz çekiyoruz parayı onlar alır mantığında. Burda sizin ne istediğiniz söz konusu ..