Oznurkasikci valla ben 33 haftalık hamileyim devlet doktoruna gidiyorum umursamıyo benı herşey normal diyip gecıyo doğru ilgili değiller özele başladım bana ilaç takviyesi verdı karnım geriden geliyomuş o yüzden karnım yokmuş artı rahim kısalıgı olduğunu bana devletteki doktor demedı sabah devlete gıttım hıc bısey yok dedıı sonra özele gıttım aynı gün 1:15 de bana sende rahim kısalığı var dedi bebek aşağıda dedi bunları sabah devlet diye bilirdi oda aynı cihazla bakıyo o yüzden hep benım tercıhım özel