Başlangıçta devlet hastanesine gittim daha 6 haftalikken bana omega 3 başladı ve aç karnına içmem gerektiğini söyledi ki pahalı bir ilaçtı 1 kere içtim mide ağrısından ölecektim sonra özelde doktora gittim şuan için çok erken ve asla aç karnına içilmeyen bir ilaç olduğunu söyledi hala özele gidiyorum çok memnunum en azından doktora tek başına istediğini soruyorsun devlette 4 hastayı içeriye alıyorlar ne soru sorabiliyorsun ne de doğru dürüst anlatabiliyor doktor yoğunluktan .herkesin kendi kararı nereye daha cok güveniyorsanız orda doğum yapın bence