damlacgul pardon yanlış anlamayın ama daha bugün bir kaç saat önce sizinle doktorunuz hakkında konuştuk kendi postunuzda ilgisiz olduğunu, muayene sırasında makyaj yaptığını falan anlatıyordunuz memnun değildiniz doktorunuzu tanıdığım için hakkında bilgi vermiştim size çok rahatsız oluyorum demiştiniz. Merak ettim doğrusu da ondan soruyorum. Acaba yanlış kişiyi mi hatırlıyorum diye profilinize baktım da tekrar evet sizinle konuşmuşum . Asistanı daha ilgili falan demişsiniz hatta. Şimdi neden farklı bir beyanda bulunuyorsunuz anlam veremedim doğrusu