Elifecemom ben ilk ebru Biberoğluna gittim onu da beğenmiştim ama randevu bulamadım asla çok popüler de bi doktor o yüzden doktor değiştirdim gerçekten çok iyi biri geçen hafta arkadaşım doğum yaptı lala hanıma takipliydi sadece doğumu orda yaptı ve inanılmaz ilgili keşke paket alsaydım dedi o da benim gibi doğuma kadar devletteydi arada özele gitti paket almadı perinatolog değil ama seçebilirsiniz yine de riskli gebelik değilse