A life Etimesgut kadar berbat bir hastane daha yok kızlar 2022 Ekim ayında Alptekin alagöz takipli olarak doğum yaptım. İlk doğumumdu. Doğumdan 1 gün önce karın ağrısı şikayeti ile doktoruma kontrole gittim nst ye bağladı nst bozukmuş doğru sonuç vermedi sancın yok kasılmadır normal dedi alttan muayene yaptığı halde bebek iyi dedi gönderdi ertesi gün acile gittim artan karın ağrımdan dolayı ( meğer doğum sancısıymış bilmiyordum)bebeğin suyunun bittiğini söyleyip doğuma aldılar acil doktoru doğurttu aylarca gittiğimiz Alptekin bey asla gelmedi paket alırken bilgilendirme yapılmamıştı ekstra ücret hakkında doğuma gelmek için ücret istedi.. hastane pislik içerisinde yatakları bildiğiniz idrar kokuyor herşeyi berbat kesinlikle tekrar doğum yapacak olsam kapısından geçmem. Hakkımı da ne doktora ne hastaneye asla helal etmiyorum. Görüşlere önem veriyosanız değerlendirmenizi öneririm.🌸