damlacgul ben bi arkadaşımın önerisi ile 6 haftalıkken devlette boş gebelik bu almamız lazım dediklerinde bide özele gideyim diyip gitmiştim kesen gayet düzgün her şey yolunda moralini bozma 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi beni motive etti çünkü o dönem baya zordu benim için 10 gün sonra kalp atışını dinledik çok şükür 🙏🏻 ebru hocadan devam etmek istedim ama tek sorunum randevu bulamamamdı yoksa benle çok ilgilendi hemşireyim diye numaramı aldı işim düşer devlette hemşire tanıdığımız olsun ya dedi ondan paket almadım dediğim gibi yoğun biri ama ilgili bilgisi her şeyi iyi hala da arar sorar bazen hastalarını yönlendiriyo bana göndersem de kanlarını alsan özelde çok para vermeseler diyo 😂