damlacgul Ebru hanım iyidir, güzeldir hoştur fakat bir tık gösterişi sever her hastasıyla aynı ilgi ile ilgilenmez. Her şeyi paylaşmasına izin veren, sürekli çiçek çikolata vs gönderen hastalarıyla arası mikemmeldir mesela. Onun yerine filiz hocayı seçmenizi tavsiye ederim