Nilay96 sezeryan olacaksa normal ped daha iyi , hastanede zaten hasta bezi veriyolar. Ben depend kullandım bikaç tane ama dikişin üzerine geldiği için hemşire kullanmamamı tavsiye etti dikişleri terletmesin diye . Ve sezeryanlıyken eğilip kalkmak başlarda zor oluyo o yüzden depend giymek biraz zor oluyor