Nilay96 kesinlikle depend ilk gün çok zor hatta sancı falan çekerken altına yapma çok oluyor yeni doğum yaptım sancı sırasında tuvalete gitmem yasaktı hep beze yaptım. Sonra normal olmadı sezeryan a alındım ameliyat tan çıkınca çok iyi oldu çünkü kanama çok vardı