Nilay96 ben sezeryan ile doğum yapıyorum, ikinci sezeryanda depend kullandım açıkçası kesi yerime denk geliyordu sürekli aşağı çekiyordum birde eğilip giymek aşırı zor oluyordu. Bunda sadece ped koydum zaten hastane de de hasta bezi veriyorlar. Normal doğum için bir fikrim yok ama.