Busy Nilay96 ben ikisinden de almıştım yanıma. Devlet hastanesinde doğum yaptım orda sadece ped kullandırdılar . Depend enfeksiyon yapıyo dediler . Mesane pedi kullandırdılar 2 saatte bir değiştirdim
Demetrana Busy Aaa ben bir önceki doğumumda depend kullanmıştım hiçbir sıkıntı yaşamadım bu doğumumu devlet hastanesinde yapmak istiyorum ama siz böyle deyince çok şaşırdım aklım karıştı depend’te hem iç çamaşırı rahatlığı var hem de normal ped gibi 2 saatte bir değiştirmiştim ben kanama durumuna göre acaba benim gideceğim yer izin verecek mi
Ikimelekannesi_ Benimde tek eksiğim oydu.2 gün önce şok marketten sleepy hasta bezi aldım.komsum bulunduğum hastane de sezaryen olmuş.doktor hasta bezi istemiş.bnimde ilk doğum normal 2.de daha dönmedi ne olur ne olmaz aldım hasta bezini ki kızımda ne depend nede hasta bezi almıştım.kizimin bezi yetmisti bna🫠
umaydurununannesi Nilay96 ben rahat edemedım sezeryanlıydım her seferınde pıjama cıkar gıy zor oldu bana yaramdan dolayı o yuzden sımrı hasta bezı aldım
Nazlimom Nilay96 hamileyken burdaki postlarda hep depend alın diyolardi 2 yıl oldu doğum yapalı hâla paketi duruyor doğumdan çıkınca ebe taktırmadı dependi dikişlerinin hava alması lazım dedi hasta bezi taktı ertesi günde orkid takıp gittim benim kanamam çok yoğun olmadi belki de ondandır yani depende gerek kalmadi
Deletedmom_112 Kızlar depend kullananlar ya da kullanmayanlar doğum şeklinide belirtebilir mi ? Normal doğum yaptım şunla rahat ettim sezeryadı şunla rahat ettim gibi 🌸
ezgicck08 Deletedmom_112 ilki normal doğumdu dependle çok rahat ettim nasipse 2.ciyi bekliyorum ondada depend tercihim olur
Busy Demetrana bence ikisinden de koyun yanınıza nolur nolmaz. Ben Ankara şehir hastanesinde yaptım depend külot bez e izin vermediler hep mesane pedi kullandırdılar
Aysusenn Nilay96 hastane veriyor depend bezini diye biliyorum onu zaten iki üç gün kullanacaksın ped alırsın 🌸
irem1916 Nilay96 Nilay96 bende son aylarımdayım çok araştırdım en iyisi depend. Hatta yanına bir paket orkid koyabilirsin çok gelirse destek olur
Esra2288 Nilay96 merhabalar depend evde çok kolay oluyor doğum sonrası ama ilk zamanlar hasta bezi alın giymek çok zorluyor depende de zaten hastanede kullandırmadı bana kendileri hasta bezi verdi onu ilk zamanlar kullanamazsın diye
ESRAFS Nilay96 depend kullandım. Sonrasında normal ped e döndüm ancak ilk günler depend çok rahat oluyor
tgcsb Ben sezaryen oldum ve depend kullandım sonda çıkar çıkmaz depend taktım sonrasında 1 hafta boyunca kullandım iç çamaşırı gibi çok rahat oldu, 2 paket kullandım sonrasında orkide geçtim. Kesinlikle depend öneririm👍🏻
Emaynn tgcsb depent alırsak hangi beden alacagız suanki kilomuza göre mi anlamıyorum ben. 66 kiloyum suan 35 haftadayım