Aysebayrak Gizemlibiri gebelik var ben 19 ile öğrenmistim. Ama önemli olan 2 gune bir 2 kat artması ( yuzde 60 artışıda kabul ediyorlar ). sen şimdi düzenli kan verip beta artışını takip et insallah güzel yükselecek 🥰💜
incismom Cuma günü kan testi verdim sağlık ocağında beta hcg. Sonuç hala çıkmadı sizin kaç günde belli oldu?
Pinark92 Gizemlibiri kanda çok yeni diye olabilir canım 2 gün sonra tekrar kan ver artması lazım onu takip et
Gizemlibiri 2prensesannesiiii idrar testinde silik çizgi bile çıkmadı doktor kana bu hamilelik sayılmaz dedi
2prensesannesiiii Gizemlibiri saçmalamasın 😏o zaman kimyasal gebelik sağlıksız düşüşe geçecek ve adet yoluyla atacaksınız kan testin pozitif çünkü siz 2 gün sonra tekrar kan verin atışa bakın 2 katı artış olmalı ki bu değerle idrar pozitif silik çok silik gösterir
Rabiul Gizemlibiri idrardan önce kanda çıkar zaten canım değerinde 5 in üzerinde 2 gün sonra tekrar kan verip artışını kontrol edersin o hemşireyle de fazla muhatap olma
2prensesannesiiii Gizemlibiri canım idrar testi kan testi kadar güvenli değil kanda ne ise o pozitif sonucun ama çok yeni o yüzden 2 gün sonra testi tekrarlamanı tavsiye ederim 10 la öğrenmiştim bi gebeliğimi ben
Rabiul Gizemlibiri ihmal etme canım burada verdiğin kanla başka hastane birbirini tutmaz bilgin olsun ya farklı hastanede bugün ver 2 gün sonra tekrar ver yada aynı yerde 2 gün sonra tekrar verirsin ama doktoru değiştir o ne demek