Sevim__ Gizemlibiri bende 37 ile öğrenmiştim oğlum doğdu 3 aylık olduk bile sağ salim kucağınıza alın inşallah
ferhpnar Gizemlibiri belki test farklıdır ondan olabilir ama bence gebelik var ben oğlumu 12 değerle öğrendim
Rabiul Gizemlibiri geç döllenme olmuş olabilir canım moralini bozma sakın yarın özel hastanede verebilirsen ver için rahatlar en azından
Nurellaasss Gizemlibiri Bende 30 ile öğrendim 2 günde bir kan verdim yükselmesi gerekiyor. hayırlısı olsun 🥰
Nurellaasss Gizemlibiri Hafif ağrılar normal kabul ediliyor. Ama ağrınız çok ise mutlaka doktorunuza gidin gecikmeden.
Gizemlibiri Nurellaasss acile gittim kan almadılar 1 gün geçmeden olmaz diyor ağrım var dedim mecbur beklenecek Şuan kimse bişey yapamıyor -
Nurellaasss Gizemlibiri kadın doğum doktoruna gidin acilde zaten bir şey yapmıyorlar normal doktorlar.
Kahverengi Gizemlibiri nasıl yok diyorlar ya 5 üstü pozitif benim erken gebelik testlerim negatif çıktı kanda 17 ile öğrendim şuan 24 haftalık olduk hani şuan çok yeni herşey ola bilir diğemi öyle dediler sana acaba