Beeyzanurr Gizemlibiri 2 günde bir ayni hastanede ve ayni saat diliminde kan vermeye ozen gosterin. Artislariniz iki katı olursa çok iyi🤍 hayırlı uğurlu olsun
Pamuk Kizaniminanasiyiim Beta hcg ile hafta anlasilmaz.Son adet tarihinin ilk günü gebelik haftasidir.Herkesin beta hcgsi farklıdır.Mesela benim 4+2 de 9du.Kardesimin 5000di.
Gizemlibiri ferhpnar kaç hafta oluyor hemşireye sordum henüz çok düşük gebelik için dedi sürekli baktır diyor
ferhpnar Gizemlibiri son adet tarihine göre hesaplıcaksın canım ben. Sürekli kan vermedim 3-4 gün sonra verdim geçen hafta da keseyi gördük 🤲
Aysnr11 Gizemlibiri Hamile olduğun için değer yüksek çıkıyor o yüzden referans dışı yazıyor referans aralığı 5-10 çünkü 🥰 Hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
Buseirgit Gizemlibiri bende 3. Gebeliğimi 27 ile öğrendim daha çok yeni 2 günde bir aynı yerde kan ver artış 2 katıysa güzel ilerliyor demektir 😊