Kızlar düşük meblağ olan ayrı veriyor devlet bu 30 40 dedikleri hamilelik boyunca yani 32 haftaya kadar çalışılıpta hakedilen bi para yani herkes alamaz ben hamileliğim boyunca çalıştım 32 haftamda doktorumdan aldığım kagıdımla bu süreyi bitirmiş oldum ve hakketim bi kısmı doğum yapınca yatıyor öbür kalan paramda ikinci rapor bitişinde yatar şu an 36+4 düm inşallah bi nefeste kurtuluruz 🙏