srparlk MaMmedova_ bugun doktora gittim adet sancısı gibi sancı olması iyi biseymis o yüzden kafana takma😊
akkrn Benim de tahmini doğum ağustos sonu eylülün başı gibi inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız hepimiz kızlar 🥰 başak burcu annesi olacağız bebişler zamanında gelirse 🥲 başak burçları biraz eleştirel, mükemmelliyetçi bi tık sanki ne diyorsunuz 😅
Reina akkrn ay Allah affetsin em sevdiğim burç oğlak ve başaktı. Şimdi 2 çocuğum oğlak bu da başak olacak 😄
Reina mrym32 1sila br2023 Judy-13nj queennn667788 Meltemozi srparlk Kbraa_1234 Kızlar ne durumdasınız? Bulantılar beni mahvetti dertleşelim azcık.
queennn667788 Reina Merhaba canım bende 5+2 yim bende avusturya’da yaşıyorum yakın sayılırız kese görmek için gittim bugün ama göremedim 🫠
queennn667788 Reina hayır sanırım benim ki kimyasal gebelik doktor baktı ama göremedik manasında söyledim.
queennn667788 Maalesef dün gece ben düşük yaptım size sağlıklı gebelikler diliyorum umarım hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲
1sila Reina bende 6+1 im keseyi gördük kalp atışı için 7-8 haftalık olmayı bekleyeceğimm ilk gebeliğim çok heyecanlıyım
MaMmedova_ 1sila Abla bi şey sorucam gebeliyi son adet tarihine göre mi hesaplıyorsuz yoksa doktor muainesiylemi hesap yapiyorsuz ?