Nasılsınız kızlar, 6+1 haftalığım, 2 hafta önce öğrendim. Folik asit ve vitamine başladık. Yurtdışındaym 8. Haftaya kadar ne kan verebilirim ne de bebeğe bakabiliyorum:)) öyle bekliyorum bende. 3. Gebeliğim daha bulantı başlamadı inşallah böyle devam eder. Sizler nasılsınız kaçıncı gebeliğiniz? doğuma kadar sohbet edelim mi? Çok yalnızım da burda 🥺🥺